Lördag, 17 januari

Hej alla!

Igår, efter skolan åkte jag ner till Nordstan för att möta älsklingsdannii<3 vi åkte först till la och skulle ta en senare buss till Gråbo där vi skulle vara med Joakim, Tische och Ibbe.
Men istället för att ta Röd in till stan fick vi åka lastbil (mamma och pappa hade varit och hämtat ett skrivbord och det fick inte plats i våran bil, så pappa tog lastbilen och där satt vi, fyra pers. Hahahaha, det var inte det mest behagligaste sätt jag har åkt lastbil i men de gick ändå rätt bra. Pappa släppte av oss vid hans jobb så jag och älsklingen tog bussen från Kallebäck till Korsvägen och tog därifrån Orange till Gråbo. Vi gick och åt Pizza, eller rättare sagt Kebabrulle. Första Kebabrullen 2009 hahaha.
Sen åkte vi upp till Joakim och spelade ett skjutspel typ. Jag söööög på de, sköt ihjäl en hund va typ allt jag gjorde och gick omkring för mig själv. Råka även skjuta lite på min medspelare oxå hahhaha (på spelet asså). Haha, baby sa att han försökte hjälpa mig men de ända han gjorde va å klaga på mig. De va en rätt rolig kväll Ej, vafan jockes gubbe går ju fan av sig själv!! Hallå, den går ju av sig själv!
Sen åkte jag hem till la helt själv igen.. Såg två rådjur på vägen oxå (: oj va de någon som fick någonting i ögat nu? x)



Det har varit en ganska seg lördag, först väckte mamma mig och sa att jag var tvungen att skynda mig eftersom vi skulle iväg och handla åt mormor. När vi kom dit var hon inte hemma. Så vi fick skriva ihop en egen lista och handlade riktigt mkt. Vi hade sån tur att påsarna gick sönder när vi bar dom de 50 meterna det är mellan mormor och affären (Y)
När vi kom upp till lägenheten hade mormor kommit hem och hon tackade så mycket för att vi hade handlat åt henne. Sen bar det av till affären igen för att handla mat till oss. Sen var de hem och börja göra iordning lite vid till mitt nya skrivbord som kom hem igår (: de är jättefint och äntligen har jag någonstans att ha datorn så jag slipper ha den i knät och bränna sönder hela mig typ (eftersom datorn blir så varm).

Sen har jag försökt att nå Linda hela dagen typ, men tillslut så svarade hon och jag gick ut för att träffa den lilla negern. Det var härligt att träffa henne igen, först åker bajungen till Thailand i två veckor, sen landade hon inte fören sent igårkväll typ. Sönt att du är hemma igen iaf <3

Baby<3 kommer hit snart, eller om typ två och en halv timme. i love you i love you i love you all of the time and i will never ever loose you honey, you are my everything <3
Tänkte kolla på Jersey Girl innan (tv3 19.30). Den filmen är riktigt söt (:

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0