Valentine's Day

Happy Valentine's Day :D

Sista helgen innan lovet.. Det känns lagom segt men som tur är så har vi ju Alla ♥ Dag (:
På årets mest romantiska dag var värdret perfekt! Inte ett moln på himlen och en jättefin dag!
Linda kom ner till mig strax efter ett, då gick vi bort till ICA för att köpa lite rosor och ett kort till Claudia som skulle sitta och plugga hela dagen.
Eftersom vi skulle ner till Claudia gick vi förbi Trädgårdsforum och jag hittade en jättestor fin ros som jag skulle köpa till min älskling, men såklart är det en plastros! Men tillslut fick jag köpt en jättefin ros (:
Jag och Linda fortsatte våran promenad ner till Claudia och gav henne kortet och hoppades att hennes dag blev litelite bättre (:
När jag kom hem igen, drack jag varm choklad. Det var sjukt gott efter att ha varit ute i kylan. Sen kom älsklingen till mig med 10 röda rosor! Jättefina verkligen :)<333 jag hade aldrig velat spendera den här dagen med någon annan än dig hjärtat. JAG ÄLSKAR DIG♥

Sen åt vi god mat, gick och hyrde film och köpte godis.

Tack för en perfekt dag<3

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0