Tisdag, 24 februari

Hej alla!
Tisdag idag och en dag närmare helgen.
Vi hade bokrecension på nästan två timmar. Det gick bra som tur var. Citaten som skulle vara med passade perfekt in i texten. Jag får hoppas att min svenskalärare är lika nöjd med det som jag är.

En halvtimme kvar på lektionen och sen slutar jag. De blir att åka hem med Erica, vara hemma knappt en timme och sedan åka till Partille eftersom jag ska träffa min Daniel<3 som jag inte har träffat sen i söndags. Det ska bli härligt att få träffa honom igen <33

Ikväll blir det träningsmatch mot ett stadslag. Jag är inte speciellt peppad inför mötet men det blir väl mer peppad inför kvällen.

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0