Tisdag, 17 februari

Hej alla!
Sitter nu i skolan och har ungefär en halvtimme kvar på sista lektionen och sen bär det ner till city för att kolla ett erbjudande på Panache. Sen ska jag hem och träffa älsklingen som är i la :D<3
jag&lina
Håller med Linda om att motivationen till skolan inte riktigt finns. Jag har visserligen inte haft någon motivation överhuvudtaget eftersom jag är så extremt skoltrött. Men vi får väl hoppas på att jag orkar de sista 25 månaderna :)

Måste ge beröm till mig själv.
Imorse hann jag äta frukost(två mackor och mjölk), duscha(och tvätta håret), föna håret, platta håret(lockarna vid öronen), klä på mig, bädda, sminka mig och hinna till bussen på endast en timme! Duktigt!

Nu får jag ta och skriva klart, Lina sitter här bredvid och stressar mig.

Daniel♥Elin


Ha en bra dag,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Lína

Haha, ful bild på mig fil bild på dig :) Haha ja du är jätte duktig :) :) <3

2009-02-17 @ 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0