Söndag kväll

Efter att ha tittat på ett avsnitt av OTH kan det vara lite smart att slänga in ett inlägg?
Eller ja, det blir väl inte mycket till inlägg, det blir en dagens. Enjoy (:

Dagens humör:  början av dagen var bra sen blev det värre och värre.
Dagens mående: början av dagen var bra, nu mår jag illa.
Dagens borde: städa
Dagens frisyr: neutral, uppsatt. 
Dagens klädsel: slappa jeans, t-shirt och tröja
Dagens planer: GG, Life of Ryan, städa, V.Ä.N.N.E.R, sova
Dagens materiella vill ha: NYA KLÄDER
Dagens längtan: SOMMAR
Dagens fundering: hur mycket ska jag behöva träna innan jag blir beroende ?
Dagens beroende: DANIEL<3333333
Dagens tråkigaste: att älskling åkte hem :(:(:(, att de är söndag och sista dagen på lovet :(
Dagens tidning: ingen
Dagens låt: Mr DJ (remix)


Jag saknar min älskling <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0