Söndag, 15 februari

Hej alla!
Hoppas att ni har haft en trevlig helg och en jättefin Alla Hjärtans Dag (:
För de har jag haft. Älsklingen sov här inatt och jag älskar att vakna upp bredvid honom :) <3

Under dagen har vi ätit god frukost och flamsat runt och haft askul :D fast baby åt upp alla fiskar :| inte bra, inte bra!
Men snart är helgen och lovet slut och älsklingen åker hem :( så kvar för mig att göra den här helgen är att plugga och att ta igen avsnitt på OTH, GG & Life of Ryan.

Snart kommer mamma och pappa hem med en Crosstrainer, så nu ska det börjas hårdträna så jag har drömkroppen till sommaren. Haha, kanske inte drömkropp men förhoppningsvis en snyggare figur än vad jag har nu iaf (:

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0