Onsdag, 4 februari

Grattis Gris, 17 år idag!

Den här dagen har börjat riktigt dåligt.
Igårkväll kunde jag inte sova och jag somnade inte fören vid 1 halv två, sen skulle jag upp 06.20 men eftersom jag somnade om vaknade jag 6.45 och skulle gå hemifrån 7.20. Så det blev lite bråttom.
Sen när jag väl sitter på bussen så håller busschauffören på men massa konstiga ting. Hon öppnar och stänger dörrarna tills bussen äntligen åker, 7 minuter försenad.
Hinner, som tur med, vagnen upp till skolan och hinner precis i tid till dagens första lektion Journalistik där vi håller på med en krönika. Sen går inte jag och mitt kreativa inte speciellt bra ihop, de sista 25 minuterna kom jag igång och kunde skriva..

Det enda bra den här dagen är att det är Ericas födelsedag och att jag får träffa min baby sen :D jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig mer än allt<3

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0