Onsdag, 25 februari ♥

Hej alla!
Igårkväll hade vi träningsmatch mot stadslaget flickor 94. Det var mest en träning för uttagningarna i stadslaget, för att deras tränare skulle se hur de betedde sig i matchsituation. De hade två lag med sig och vi spelade 15*4 minuter.
Matchresultatet blev väl sådär, men det var roligt att spela.

Uppdaterar senare ikväll.


Fem månader ♥

För fem månader sedan blev jag tillsammans med världens underbaraste kille, Daniel<3
Min älskade Daniel, fem månader har vi varit tillsammans nu och jag hoppas verkligen att vi får mångamångamånga fler månader tillsammans.
Det finns inte tillräckligt med ord för att kunna beskriva hur mycket jag älskar dig<3
Utan dig är jag ingenting. Du är så otroligt underbar älskling. Jag Älskar Dig ♥

Daniel♥Elin


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis Grattis Grattis :)

2009-02-25 @ 10:48:53
Postat av: Linda

GRATTIS SÖTNOOOOS <3 Jag är så jävla glad för din skull (L)

2009-02-26 @ 20:22:43
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0