Onsdag, 11 februari

Jag börjar bli jävligt trött på allt jävla skitsnack, att vi ska glömma allt som varit och börja på nytt, att alla ska bli mkt mer engagerade. JÄVLA BULLSHIT!

Det var bra de två första veckorna, sen blir de som vanligt igen.

Trodde ni verkligen att de skulle bli bättre, att det fanns dom som tog detta seriöst?

Fyfan för er.

Grattis Natha :D<3

Hej alla!
Hoppas att erat lov har börjat bra (: mitt lov har mest bestått av lata dagar ^^ vi får börja ändra på det. Såhär ser det ut resten av veckan:

Idag, onsdag: Till mormor och handla. Träffa min älskling, sen upp till träningen och träna.
Torsdag: Klippa mig, sen träffa Stephanie som jag inte har umgåtts med på jättelänge, jag saknar dig verkligen Stephanie <3 På eftermiddagen/kvällen hoppas jag att få träffa min Daniel<3
Fredag: Inget exakt planerat, kanske sova hos älskling<3
Lördag: Alla Hjärtans Dag, vad ska vi hitta på idag älskling?<3
Söndag:
inget planerat.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0