Måndag, 9 februari

Hej alla!

Första dagen på lovet gick jag upp klockan nio för att fixa iordning allt till fotograferingen på Model Lab där jag, Linda och Claudia skulle vara 11.15 idag. Påväg till bussen smsar Claudia mig:

- Vart är du?
- Nästan vid bussarna.
- Okej, är Linda med dig?

Då fick jag nästan panik, jag som trodde att Linda satt på bussen. Hon fick ju fan inte missa bussen.
När jag väl sitter på bussen med Claudia och ber henne ringa Linda. Ser vi Linda komma gående. Jag måste säga att jag blev lättad ^^ 

När vi går av bussen på korsvägen börjar nervositeten smyga, inte bara på mig utan Linda börjar också bli väldigt nervös. Det var verkligen sjukt fint uppe på kontoret/studion och världens sötaste chiuaua (: det tog några minuter innan vi fick bli sminkade, men innan dess fixade vi håret. Det blev inga speciella frisyrer för mig och Claudia. Men Linda lockade sitt hår och det blev jättefint!

Sen blev det våran tur att bli sminkade. Jag och Linda fick samma Make up-artist, Paula, hon var riktigt duktig och jag blev jättefin :D
Fotograferingen var det roligaste. Fotografen var sjukt bra och hon hade många roliga ideér. Lite konstiga ljud hade hon visserligen för sig:

- Tänk på något riktigt roligt nu, wiiiiiiiiiie
Asså, jag kan inga roliga skämt så det är därför jag gör alla ljud.

Hahaha, så jävla kul.

När vi var klara gick vi och käka, sen gick vi ner till Nordstan och kolla lite.
Sen åkte vi hem till Claudia, sen gick jag hem och käka, sen kom älsklingen<3 ner till mig och vi hade mys :D<33 du är det bästa som har hänt mig hjärtat <3

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0