Måndag, 23 januari

Hej alla!
Måndag idag igen, började tio idag men kunde fått ännu mer sovmorgon eftersom andra lektionen, som förövrigt är överdrivet lång, var inställd. Sen efter lunchen var det dags för svenska och genomgång inför romanredovisningen som vi ska ha imorn.

Dålig uppdatering har det varit. Sorry. Men här kommer en liten sammanfattning av min helg:
Fredag: Först skolan, vi slutade halv tolv idag. Jag och Lina drog ner på stan och så tog jag bussen hem sen, träffade Linda på bussen och vi snacka ett tag, sen tog jag bussen till stan igen för att träffa älsklingen<3, åkte hem och åkte tillbaka till stan för att köpa skor till baby<3. Sen åkte vi hem och käka, så åkte vi upp till Tahult för att hämta lite saker som vi skulle ha med oss ner och så fick vi gå ner mot centrum där vi träffa Oliver. Efter att ha varit med honom ett tag så gick jag och baby hem och hade massa mys :D<3
Lördag: Vaknade med älsklingen brevid mig <33 vi gick upp och käka frukost och gjorde oss iordning. Vid fyratiden åkte vi till Gråbo och hade en jättemysigkväll (a) <333
Sen var jag tvungen att åka hem i snöstormen. Bussen kom till centralen 21.38 och bussen jag skulle med skulle inte komma förän ungefär 21.54. Skitbra, då behöver jag inte vänta så länge. Men kommer bussen 21.54? nääääe. Den kommer 22.10 och jag hatar verkligen att vänta. Tillslut kommer jag hem och är trött och kall pågrund av de dumma vädret.
Söndag: Förbereder mig för att ta halv tolvbussen till Delsjön för att träffa baby<3 och för att kolla på Joakims match, men matchen blir inställd och älsklingen kommer hem till mig istället. Vi kollar på film spelar konstigt gris-dataspel. Haha (:
Eftersom det är söndag så ska ju älskling hem till sig och det är alltid jättejobbigt när han har åkt.
Som tur är får jag träffa min älskling imorn igen<3
Daniel, jag älskar dig verkligen. Du är det bästa som har hänt mig och jag saknar dig varje sekund när jag inte är med dig. Du är perfekt älskling <3

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0