Måndag, 16 februari

Hej alla!
Måndag igen och skolan börjar.
Dock inte för mig då jag igår fick huvudvärk som inte har gett med sig, och det är ju ingen idé att åka till skolan och inte kan hänga med på lektionerna när jag knappt kan resa mig upp ur sängen. Pappa vad hemma på förmiddagen eftersom han är sen den här veckan. Eller jag kanske ska skriva, Pappa var tyvärr hemma.
När jag väl är hemma och är sjuk brukar jag vilja att mamma är hemma så de inte är så ensamt. Men när pappa är hemma med mig är det inte speciellt kul, på grund av massa saker.

Hoppas att de blir bättre imorn, att huvudvärken har gått över till ikväll och att jag orkar gå till skolan imorn, tre lektioner. Efter skolan imorn ska jag ju få träffa min älskling igen :D:D<3 har inte fått träffa honom idag :( men imorn blir de längre tid än vanligt, eftersom att han inte ska jobba :D Jag saknar dig älskling <3333333333333333 du är mitt allt och jag älskar dig såå mycket (L)

Nu ropar mamma att maten är klar, jag är vrålhungrig.

Kanske slänger in ett inlägg senare.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0