Måndag, 2 februari

Hej alla!

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den blev ändå rätt bra.
I fredags var jag och Claudia hos Linda, jag sov där och vi hade jättekul (:
I lördags efter att jag hade kommit hem från Linda åkte jag upp till min älskling och träffade honom en liten stund innan mina kusiner från Tranemo kom till oss. Alltid kul att träffa dom!
Igår spelade vi match mot Öckerö och vi vann med 6-2 men spelet var väl inte det bästa, visserligen var det bra, men vi kan bättre, när vi väl vill.
Efter matchen åkte jag till älsklingsdaniel<3 när jag kom så hade älsklingen färgat håret ljusare, men det hade inte blivit riktigt som han hade tänkt sig, så strax innan jag åkte slingrade han håret så nu är han blond igen :D
När jag sitter på Centralen och har en hel timme kvar tills bussen går, träffar jag Minna som kommer med tåget från Vänersborg, sen kommer Nelly från sin pappa, sen kommer Paulina och sen träffar jag Sara. De va kul att träffa alla :) och herrejävlar va kul vi hade på bussen hem, lite uppskrämda när Sköldpaddsmannen gick på:
Minna ropar på mig: Elin, jag är rädd!
Jag: Jag vet, jag med!
HAHAHA, fyfan va kul de va!

När jag kom hem var det dags att plugga, satt från tio till tolv och skrev ett jävla reportage som jag lämnade in idag. Jag måste verkligen börja ta skolan på allvar. Men jag vet inte hur många gånger jag har sagt de till mig själv...

Snart kommer Daniel<3 hit, hoppas jag :)<3 jag älskar dig skrutten du är mitt allt♥ jag är så lycklig med dig<3

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur slingrar man håret? hahaha xD Jag älskar dig <3

2009-02-02 @ 19:57:59
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0