Individuellt val

FAN OXÅ,
Om TVÅ DAGAR ska våra individuella val vara inne. Jag vet vad jag ska läsa för inrikting, men det är ju dessa individuella valen som krånglar. jag vet vad jag vill läsa, vad jag MÅSTE läsa för att kunna ha en chans att komma in på någon av högskolorna sen, men det är ju en risk att jag inte får mina förstaval.
Och jag orkar verkligen inte läsa upp mina betyg efter gymnasiet för jag är så jävla skoltrött och jag önskar verkligen att det är jag som tar studenten om några månader.

Aja, vi får se hur de blir. Jag får ringa Lina och Sandra sen igen.


JAG SAKNAR MIN DANIEL, JAG LÄNGTAR JÄTTEMYCKET TILL IMORN
Du är verkligen världens bästa hjärtat. Jag klarar mig inte utan dig <3

DANIEL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0