PRAKTIK, DAG 17

av 25.
Praktiken börjar närma sig sitt slut och faaaan! Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan! I ♥ min praktik
Och jag ber om ursäkt för mitt extremt dåliga bloggande de här veckorna. Men jag orkar inte sätta på datorn när jag kommer hem på kvällarna för jag är hur trött som helst!
Men jag ska verkligen försöka att mobilblogga varje dag, har ju visserligen inte lyckats så jättebra de senaste, hehe..
Men iallfall så ska jag mobilblogga på morgonen, en dagens outfit, på förmiddagen/lunchtid och sen på eftermiddagen.
Det är en himla massa som jag vill ta upp här, som Tiger Woods och hans otrohetsskandaler, news about swineflue, juletider och allt annat som är sådär typ superviktikgt!!
Men jag lovar att jag ska komma igång med bloggandet. Lovar lovar lovar.

Daniel♥Elin
Ha det bra, 
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Bella

nja, jag vill ha en ngt mindre tror jag :)

2009-12-09 @ 07:12:24
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0