ONSDAG, 30 OKTOBER

Hej bloggen!!

Ni som bor i Göteborgsområdet kan ju kolla ut och se vilken otroligt fin dag det är idag! Det är helt blått på himlen och endast några tunna slöjmoln. Efter frukosten ska jag kanske bege mig ut på en liten promenad.
Jag vaknade faktiskt sent idag, vilket jag inte har gjort de senaste veckorna så det kändes ganska skönt. När jag satte på tv:n så var Skrållan, Ruskprick och Knorrhane på 4an så jag satte mig och kollade på det =) Så frukost får det bli efter det.

Igår åkte jag in till stan och träffade min faster som var på vift i Göteborg men en kompis. Eftersom att det är rea så är det sjuuuukt mycket folk så det blev inte speciellt mycket shopping. Bara det nödvändigaste inför resan! Sen gick vi och åt på DaVinci på Nordenskiöldsgatan i Linnéstan. Pappa kom förbi efter jobbet och hämtade upp mig.

Imorn är det nyår och då är det inget speciellt planerat. Jag har ingen större nyårskänsla, men nästa år!
Men lite firande får det väl bli. Egentligen längtar jag mest till att få åka ner till Gran Canaria och bara få ha det jättehärligt. Kollade precis på bilder på hotellet, fyffaaaaaaan vad fint det är!! Jag kommer självklart att blogga där nerifrån så att ni får veta hur jag har det!
Annars nås jag självklart på mobilen.

Nej, nu måste jag göra mig lite frukost.
Ha en jättebra dag alla!

XOXO


Farbror Melker och Skrållan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0