NYÅRSAFTON

NYÅR!! WOOOOOHOOW!

Egentligen ska jag göra mig iordning så att jag slipper stressa sen, men jag får börja efter det här inlägget. Som tur är så har jag redan duschat så nu luktar hela jag jordgubb (jag fick ett The Body Shop-kit av min kusin och hans flickvän som luktar jordgubb and I love it!
Kvällens planer då?
Jo, först blir det middag med mamma och pappa, sen ska jag träffa Martina, Linda och hennes Robin. Strax innan tolv drar vi ut och träffar massa folk på Landevi och skjuter raketer och firar det nya året =)
Det kan ju dock inte bli för mycket firande eftersom att morgondagen kommer att bli en packdag.. Seegt. Men det ska bli jättehärligt att komma ner till solen och slippa minusgraderna =)



Ha en jättetrevlig kväll så hörs vi nästa år =)
Jag ska försöka mobilblogga under kvällen!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0