LÖRDAG, 19 DECEMBER

Hej alla!
Nu är praktiken avklarad.. Känns förjävligt måste jag säga att den är slut! Men nu väntar istället några veckor lov och det ska ju bli otroligt skönt att äntligen få lite ledigt!
Detta ska jag göra under lovet:
20 december: Faster och kusiner kommer hit :D ska bli jättekul att få träffa dem innan jul!
21 december: Julbak med bästa Linda och bästa Claudia! Sen ska jag vara jätteavundsjuk på Adam som åker till Thailand i två veckor! Orättvist!
22 december: Ska förhoppningsvis träffa Daniel, kanske blir det jul på Liseberg oxå? Det återstår att se.
23 december: Fixa ALLT inför julafton. Allt.
24 december: JULAFTON! Åh vad jag längtar!!
25 december: Pappas födelsedag, 15 månader med Daniel<3
26-30 december: inget bestämt vad jag vet.
31 december: NYÅR!
1 januari: inget bestämt.
2-9 januari: GRAN CANARIA! åh, vad härligt med sol och värme!!
Vi hörs imorn.

Daniel♥Elin
Ha det bra, 
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0