Söndag, 16 augusti

Hej alla!

Jag som vanligtvis HATAR söndagar börjar känna på mig att den här söndagen kommer att bli en höjdare.
Fredrik och Louise kommer hit sen och hjälper mig och baby<3 att riva ner tapeter och måla om i hans rum. Sen blir det en god middag och sen fortsätter vi med renoveringen. Daniel<3 ska sova här inatt oxå, och jag älskar när jag får sova med honom<3, även om han snarkar och tar alldeles för mycket plats :)

Jag gick även in och kollade mitt schema igår, och FYFAN VILKET JÄLVA HELVETE. Jag börjar 8 nästan varje dag och tisdag, onsdag och torsdag slutar jag mellan 16 och 16,25. Fyfan. Jag kommer aldrig att orka. Men jag får väl vara nöjd med det, eftersom jag kommer att ha praktik halva tvåan (Y)

Nu måste jag börja göra mig iordning.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch och fy, schemat låter inte som någon större höjdare! Men man får försöka vara possitiv och hitta allt annat som är bra, eller hur? =) Du har ju Daniel (Y)

2009-08-16 @ 16:39:03
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0