utmaning

Jag har blivit utmanad av Helen.

4 tv-program jag brukar se: The Hills, Life of Ryan, SATC och Girls of the Playboy Mansion

4 saker jag gjorde igår: va med älsklingen, hade the Hills maraton med mtv och hyrde film.

4 saker som jag längtar till: sommaren, MIN FÖDELSEDAG, kusinernas student och sommaren.

4 saker som står på min önskelista: leva ett lyckligt liv, med min älskade Daniel<3, ta studenten och ha det bra.

4 saker jag avskyr: regn och rusk, vänta, rastlöshet och när batteriet på mobilen eller iPoden dör

4 saker jag tycker om att göra: vara med älsklingen, äta godis, sola och bada.

4 saker jag åt igår: paj, yougurt, korv och mos.

4 bloggar jag utmanar: lindas blogg, kusin isabellas blogg, erica gris blogg och josses blogg.


Daniel♥Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack jag klarar mig inte utan dig och din blogg! <3

2009-04-08 @ 20:07:56
URL: http://missrosdahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Allrighty then ;)

2009-04-11 @ 09:15:50
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0