Onsdag, 1 april

April april, din dumma sill
Den meningen har jag fått höra två gånger idag och klockan är inte mer än tio.
Fast jag kan ju inte påstå att det är två speciellt bra skämt.
Det första var från pappa imorse innan jag hade gått upp:
- Elin, det har snöat inatt.
- Nääe, fan va tråkigt!
- Ja, men det är bara lite grann.
Såklart så kollar jag ut och samtidigt som jag gjorde det hörde jag April april, din dumma sill
jättekul (Y)

För knappt en kvart sedan fick jag ett sms av min älskade Daniel<3 som är hemma med huvudvärk, där han skrev:
- Elin, jag måstein till sjukhuset
Jag får självklart panik och frågar varför.
- 46 grader feber.
Haha, jo eller hur.
- Skojjar du?!
April april, din dumma sill

Ni är inte speciellt bra på att luras (:
Men det är ganska kul med aprilskämt ändå.
Det kanske finns någon som har lust att försöka att göra ett bättre? (:

Daniel♥Elin

Ha en bra 1 april (:
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0