Onsdag, 22 april

Hej alla!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag hade fullt upp igår.
Först var det skola från 10-14, missade därmed två bussen så jag var inte hemma förän klockan tre. Så jag sprang bara hem och bytte linne eftersom jag gjorde sönder det jag hade på mig, tillbaka till bussen för att åka till Partille och träffa älsklingen <3, hem igen med fem bussen, äta, plugga och till slut köra. Sen blev klockan så mycket att jag inte orkade träna, eftersom att det har visat sig att jag har sjukt svårt att komma upp på morgonen dagen efter sen träning, så det får bli idag istället.
Slutar 12.50 så jääävla gött, då ska jag hem och plugga, sen åker jag till Partille för att träffa älsklingen<3 som egentligen skulle ha kommit till la idag, men han kommer imorn istället.
Sen ska jag ut och köra igen, och senare blir det träning.
Jag har bestämt mig nu.

Daniel♥Elin

Ha en bra dag, jag uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0