möblering

det var egentligen meningen att jag skulle ha möblerat om mitt rum idag. Jag har massor med insipration och idéer. Nu är det så att jag har endast tre väggar att jobba på eftersom jag har en spegelvägg som man inte kan ha något framför.
Så när jag skulle börja flytta möblerna så som jag ville ha det så gick det inte eftersom att jag har antagligen för stor säng eller ett för litet rum. Jag tror att jag har för litet rum.
Asså jävla skit jag hatar när sånt händer. När man verkligen är pepp på något så blir det ingenting av det :(

Aja.. Nu får jag väl börja med planeringen till helgen, vi ska ha lunch hemma som jag ska försöka fixa, fast de lär ju bli skit eftersom det alltid finns ngn som lägger sig i och har ett extremt irriterande kontrollbehov! Fan vad jag stör mig.

Daniel♥Elin


Kommentarer
Postat av: Bella

Taack :) synd bara att färgen blev så dålig på bilden! :)

2009-04-07 @ 15:12:13
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0