lovet

lovet började med städning. mammas idé såklart, annars hade jag tänkt att ta det lugnt de två första dagarna när baby jobbade, men jag fick städat ur min gaderob. fan va gött, nu har jag plats för mer kläder :D

Haha, fult på svenskan idag.
Vi ska ha en uppsats på torsdag och vi gick igenom texthäftet idag och jag tyckte att de va astråkigt så jag satt och bråka med Lina, hon vände bort mitt huvud när Raili säger; Lina, kan du sluta hålla på?
Lina; Vadå? Du kan väl säga till Elin istället, det är ju hon som håller på!
Raili: Elin, hon som är så stillsam? Du är en riktig fjortis Lina!
Lina; Vet du ens vad en fjortis är?!
Raili; Nää.

HAHAHA (:

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0