klantarsel

Igår under första april så lurade jag mig själv, typ.
På rasten mellan matten och företagsekonomi skulle jag och Lina gå ner och köpa glass.
När man går in i kiosken så måste man gå ner för ett antal trappsteg och jag har gått i dom trappstegen ett antal gjag&linaånger.
Men idag gick det inte lika bra.
Jag skulle precis gå ner på första trappsteget men jag hinner inte gå ner utan jag snubblar istället och fan vet hur jag gör det, men konstigt kändes de iaf och det lär ha sett sjukt fult ut.
För när jag ramlade så börjar jag och lina asgarva verkligen. Sen öppnar Jessica och Hannes dörren och kollar vad det var som hände och ser mig sitta helknäppt i trappan, skrattande, Lina som står dubbelvikt och garvar ännu mer. De börjar skratta åt oss.
Hahaha, jag kände mig så jävla ful

Kommentarer
Postat av: Lina

Fy fan va roligt :) :) <3

2009-04-02 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0