Josefines födelsedag

Eftersom Josefine fyllde år idag så drog vi med henne ner till Jensens Bøfhus. Sedan vi var där med Lina, när hon fyllde år så har Josefine velat äta deras glassbuffé som de har, hyffsat billigt.
Så vi tog henne dit och jävlar va kul de var ahahhaha, ojojoj (: vägen dit var cpkul, speciellt när Josefine hade ögonbindel på sig och gick som en häst. Bilder kommer upp här och på bilddagboken sen när jag har fått bilderna (:

När vi satt på Jensen hade vi jättetrevligt, jag älskar mina tjejer (:

Imorn är det dags för uppsats som börjar klockan 8.20 som vi ska sitta och skriva till 11.20, Jävligt segt, speciellt när man ska sitta i Norra Aulan(!!) med två andra klasser(!!!!) Fan asså.
Men efter det har vi bara två lektioner kvar (: och de är sega lektioner, efter skolan åker jag och träffar min älskade Daniel<3 efter hans jobb, tråkigt eftersom han åker hem till Gråbo imorn :( :'(

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0