Tisdag, 9 Augusti

Hej alla!
Sjuk idag igen. det börjar bli ganska trist och ensamt. Det är ingen som ringer eller smsar (förtuom alla ni som skickar kedjebrev) och det är INGENTING att se på tv förän vid två och då är det repriser... Iofs av bra serier men ändå, man vill ju liksom se nya avsnitt..
sen är det bara att sova och dricka massa, vatten är bäst för;
drickyoughurt smakar jäst, apelsinjuice smakar gammal lakris och mjölk smakar gröt och grädde och saften smakar inte ett skit. Så det blir ISKALLT vatten för mig. JIPPIE!!
Jag ska till läkaren 16,45 för att få en diagnos av vad det är för fel på mig. Om jag har halsfluss eller vad det nu är jag har..
Sen har våran sationära dator kraschat :OOOO NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!
Alla bilder från skolavslutningen och alla andra bilder är totalt BORTA!! Man vill bara gråta.. jag är asdepp för detta.
Och inte nog med det, min älskade mobil har oxå lagt av. Vad är det för fel på allt?
Nu ska jag duscha
XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0