Tisdag, 30 September

Hej alla!
Jag insåg imorse (IMORSE) att fredrik har flyttat. Han flyttade ifrån Landvetter i fredags. Fyfan vad tomt det känns utan honom. Vi har levt med varandra i sexton år. Sen flyttar han långt här ifrån. Okej, det är inte sådär jättelångt, men det är längre än vad det någonsin har varit.

I skolan var det som vanligt, tisdagar är så grymt sega. Men efter skolan stack jag, Sandra och Lina ner till Centralen där Sandra gick på sin buss med en gång, så jag och Lina fick vänta ett tag på min buss som gick till Partille. Linas buss gick strax därefter
Haha, dagens:
- Jag tror, jag TROR att jag precis blev döv!
- VAA?
Haha.
När jag kom till Partille träffade jag Daniel♥ vi gick och köpte present till Oliver. Haha, xD Sen åkte vi hem, jag stack upp och tränade och efter att träningen vart slut så står Daniel<3, Oliver, Tony(?) och Jim utanför. Snacka om att jag blev chockad! Blev ju skitglad oxå ofc :D Sen var det lite vattenkrig xD<3 Daniel åkte hem innan nio och så stod jag, Oliver och Jim utanför och snacka. Jag var astrött så jag hade världens damp typ :D haha.
Jag längtar som fan till helgen kan jag ju bara ta och meddela. GE MIG HELG :D
Börjar 11.40 imorn och slutar 13.30. SOOOFT!
Sen ska jag ringa Oliver, och sen ska jag klippa mig!! Kommer till träningen med helt ny frisyr typ ;)
Ha det bra,
PoK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0