Söndag, 14 September

Hej alla!
Man börjar märka att hösten är påväg nu. Det är mycket kyligare och det är konstigt väder, ena stunden fryser man och andra stunden efter 10 sekunder i solen börjar det bli varmt. Löven börjar falla till marken och de är inte direkt gröna. Hösten är en riktigt vacker årstid och alla snygga höstkläder är ju verkligen inget negativt (:
Jag var ju i stan med mamma igår och jag köpte nya stövlar :D det blev bruna iår eftersom att det vart svarta förra året, och eftersom att jag kan använda den svarta iår igen så blir det en bra komplettering med bruna.

Imorn är det skola igen, bara tre lektioner. Sen ska jag träffa Daniel en liten stund, sen ska jag hem och plugga till det första provet för oss i H1A.


Jag och mamma var hos mormor förut. Det var nog det jobbigaste besöket hos henne jag någonsin har varit med om. Jag var så jävla nära på att börja gråta. Är det någon som jag kan prata med om detta? Någon som vill ställa upp och lyssna på mig och kanske försöka hjälpa mig? Snälla, hör av er isåfall, jag måste ha någon för att prata med.. 

Här kommer en riktigt god desert, som vardag till helg:
Glass Med Varma Hallon 1-3 personer
ingidienser:
1 pkt Sia Vaniljglass (man behöver inte ta hela paketet, utan den mängd som passar)
1 pkt Ica Frusna Bär (hallon, blåbär, björnbär, jordgubb) vad som helst.
Gör såhär:
Värm bären i paktetet i micron i ca 2,20 minuter på högsta effekt
Lägg över glassen på tallrikar eller skålar och häll sedan över de varma bären.
Lovar att det kommer att bli jättegott (:
Ha det bra
Kram Elin 


Kommentarer
Postat av: Louise

Elin, du kan prata med mig. vet att det kanske inte e så lätt men jag vet lite hur det är.. Jag har ju varit med ett tag nu. Men aa hör av dig om du vill prata du vet vart jag finns :)

2008-09-22 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0