Onsdag, 17 September

Hej alla!
Det är en seg dag idag, även om jag börjar 9:50 och slutar 13:30 så vet man inte riktigt vad man ska göra när man kommer hem förutom att plugga. Blää. Vad händer i helgen, jag har inte hittat på ngt kul på helgerna alls den senaste tiden. Visst, det har varit riktigt gott att bara vara hemma och ta det chill lix, men jag vill vara ute och ha kuul!! Någon som vill släpa runt med mig i helgen så får ni gärna säga till (:

Vi hade redovisning i skolan idag på svenskan. Alla som känner mig, eller som har gått i samma klass som mig tidigare vet att jag AVSKYYYYYR att redovisa. Men det gick faktiskt ganska bra, känner mig stolt över mig själv för en gångs skull. När jag gick på bussen påväg hem träffade jag min kusin, Denise (: det var trevligt att sitta och prata med henne en stund. Hon och hennes kille, Christian har varit tillsammans två månader idag. Grattis till er! Hoppas att ni får mångamångamånga månader och år tillsammans (:<3

Nu är det bara fem minuter till One Tree Hill börjar, så detta får bli nog för stunden. Kanske skriver senare.
Ha det bra,
PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0