Måndag, 22 September

Hej alla!
Helgen var underbar <3
Igår satt jag och Daniel och väntade i nästan 100 år på att Fredrik och Louise skulle komma hem från huset. Sen hörde de av sig och vi var påväg till Gråbo :D
När vi kom fram tog jag och Fredrik lite Pimp-my-ride-bilder, de blev as balla. Checka bdb i eftermiddag för att se bilder från igråkväll: http://imaginethis.bilddagboken.se
Sen kom Danni <3 och vi åkte upp till stuntplatsen där Fredrik stunta litegrann, sen åkte vi och skulle hämta Ninos, men han skulle hem till Gylling eller ngn så vi åkte på en liten roadtrip i Gråbo. Det var riktigt mys(:<3
Sen skulle vi hem och haha, ja det blev väl sådär lyckat asså xD
Som sagt, helgen var underbar!
Nu måste jag iväg till bussen och efter skolan ska jag träffa Daniel <33
Ha det bra,
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0