Lördag, 20 September

Hej alla!
Det blev sent igårkväll, somna runt ett och skulle upp halv åtta.. Men på ngt kostigt vis vaknade jag av mig själv precis innan jag skulle upp :S
Kvällen var så jävla underbar, först skulle jag upp och hämta Minnapinna i Björröd. Först hittade jag inte dit utan jag åkte till härryda, sen ringde jag Minna och frågade vart fan jag skulle. Sen fick jag vända och åka till Björröd, sen visade det sig att hon inte hade ngn hjälm med men som tur var så kunde hon kunna komma ner till la på ett annat sätt. Vi skulle hyra film och det blev The hottie and the nottie. Det måste ha varit den vidrigaste filmen jag har sätt, dock var den rätt kul.
Sen följde jag Minnapinna till bussen och några timmar efter fick jag för första gången prata och se en packad Danni,<3.

Om en timme ska jag åka till stan och shoppa med mamma och pappa, härliigt (: sen ska jag möta danni<3 i stan och vi åker till la. Du är bäst i världen <3
Ha det bra, PoK

Kommentarer
Postat av: daniel

dt va kul å träffa dig du e bäst <33

2008-09-21 @ 01:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0