Fredag, 5 September

Hej alla!
Härlig vecka i skolan. Den har varit sjukt rolig! Jag och Sandra har ju lätt skrattat mest! Men idag var skitungen på "femtioårskalas" hos sin pojkvän i småland. Åkte redan igår..
Igår hade vi insparksturnering för ettorna, dagen efter insparksfesten på Sticky Fingers. Som jag dock ej kunde vara med på tack vare våra härliga träningstider! Anyway så va det dåligt väder och vi höll på att frysa ihjäl. Men senare på kvällen var det dags för världshistoriens första match med Landvetter Wings! Snacka om att alla var nervösa! Vi fick våra nya matchkläder samtidigt och de är ju världssnygga :D
Tyvärr var det alldeles för mycket vilja med i spelet så det gick inte så bra. 0-1 blev det. SKITOXÅ!!
Men det är ny match på lördag*2 så ngn vinst ska vi väl iaf få till!!

Nu sitter jag här i soffan och glor på tv med min mami, vi har kollat på lite coola kläder. Och vi vet alla vad det betyder, SHOPPING!! Hoppas verkligen att det blir av snart, jag MÅSTE ha nya kläder :O

Nu är det absolut inte ett skit på tv. Alla filmer börjar klockan nio och är slut vid elva, men då kan jag ju lova att jag ligger och nanar eftersom jag ska upp 06,00 imorn bitti. SEGT! Men härligt att spela match. Jag älskar matcher, jag älskar mitt lag och jag älskar min förening. Allting kan bara bli bättre nu lix och jag tror att det är fler än jag som tycker att det här året har varit mer eller mindre skitdåligt!
Fast vissa saker har ju varit riktigt bra. Jag fick ju träffa och lära känna Daniel och Matilda. Jag hamna i en asball klass som går i ett asballt gymnasium, och jag mår både fysiskt och psykiskt bra. Pappa mår bra nu, finally!! Och mamma ser ut att må bra. Thank god.
Ha det bra,
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: claudia

åh, vad bra att hela familjen mår bra nu!

ses snart? :)

2008-09-06 @ 12:54:59
URL: http://claudiah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0