diagnos halsfluss

Hej alla!
Jag var hos läkaren igår och när jag kom dit så sa de att jag skulle in till labbet där de skulle ta ett halsprov på mig. Mamma sa att de tydligen hade gjort detta innan på mig så jag trodde inte att det skulle vara någon större fara. 
När jag väl sitter i den där stolen så säger jag till läkaren som ska ta detta halsprov att jag har lätt för att få kvälvningar när ngn stoppar ngn i halsen på mig. Och vad gör människan? Jo, hon brötar omkring som fan i min hals så att jag håller på att spy på henne. haha, det hade ju sett lite roligt ut!
Men när vi väl hade vandrat omkring bland alla doktorer så kom de fram till att jag har halsfluss (N). Jag fick penicilin. Asså det måste vara de största tabletterna jag någonsin har sett. Fyfan, det gör ONT när man sväljer dem :O
Jag ska till skolan på fredag. Men jag pallar inte att gå imorn, det kommer att bli alldeles för tufft. Så nu har jag suttit mellan 12 och ett och pluggat matte. duktigt elin :):) Danni, om du läser detta, vill du träffas på fredag en liten stund? :)
Nu ska jag kolla på Desperet Housewifes, skriver sen.

XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0