Torsdag, 9 Oktober

Hej alla!
Soft dag, gick från 8.20 - 12.40. slapp två lektioner. Efter skolan stack jag, Sandrorna, Lina, och Helena ner till Condeco och tog en fika. Sen åkte jag hem vid halv tre, träffade Denise på bussen, sen såg jag att Erika och Nathalie satt där med. Så jag tjöta lite med dem. Typ aslängesen jag träffa dem.
Nu känner jag mig helt slut, kan bero på att jag är litelite förkyld. Det måste gå över SNART asså! Har redan varit sjuk en gång den här hösten, nu får det inte bli mer!
Imorn får jag träffa min baby igen, saknar ihjäl mig efter honom som vanligt (:<3
Nu måste jag sätta igång att städa, tråk, men det måste göras. Mitt rum ser ut som en sophög..

Ha det bra,
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0