Torsdag, 16 Oktober

Hej alla!
Humörsmässigt har det varit en jobbig dag, vaknade imorse efter 6 timmars sömn och när jag gick till bussen så ser jag bussjäveln åka, går upp för att kolla när nästa går, 7.38. Efter en jävla suck går jag ner igen och traskar vidare till centrum där victoria står. Satt och snacka lite med henne på bussen. Vi störde oss enormt mkt på han som satt framför oss, som var TVUNGEN att läsa metro med TVÅ lampjävlar tända. När han slutar läsa, släcker han bara ena lampan. JÄVLA NÖÖT. Pallade verkligen inte med ljuset så jag släckte. Väl framme vid kunsgport ser jag 7:an komma och jag får springa. inte heller speciellt kul när man är trött och irriterad.
Kommer upp till skolan där det är överhettat med värme. Asså, hur FAN tänker skolan när det är mindre än 10 grader ute, folk går lix med varma kläder på sig ute. Vill dem typ att vi ska smälta eller ngt?

Iaf, efter två lektioner var d dags för lunch. Jag var riktigt hunrig och maten visade sig vara en besvikelse. BAJS PÅ DET säger jag.

Nu har jag bråkat med mamma oxå, känns skitbra nu NOT. Hon får skylla sig själv när hon är dum!

Pluggat klart inför provet imorn, FAN VA GÖTTTTT!
Snart kommer Oliver ner och ska dra med mig ut så att man får lite frisk luft, eller ngt.
Han ska få sin litelite försenade present oxå(Y) He's gonna like it ;)

Imorn är det fredag!!! Jag saknar Daniel <3 jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig ♥

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0