Tisdag, 7 Oktober

Hej alla!
Försov mig nästan en timme imorse. Alltså hade jag 30 minuter på mig att göra mig iordning till skolan. Trodde aldrig att jag skulle hinna. Men det gjorde jaag (: iofs, åt typ ingen frukost men jag hann till skolan x)
Fick ett telefonsamtal av Jonas på mumien.se och sa att mobilen var klar, så jag stack och skulle hämta den. Då visade det dig SÅKLART att det var ett annat fel på den. Men han skulle fixa det och höra av sig under eftermiddagen.
Han kunde inte fixa det, utan var tvungen att köpa till delar. Hans leverantör hade inte just den reservdelen så han får leta andra leverantörer, och detta kan ta upp till FLERA VECKOR :O :(
jag vill ha tillbaka min jäävla telefon, den andra jag har, har ju fan inget jävla minne. Får radera sms, eftersom det endast får plats 25 st :O:O 25 SMS PÅ EN JÄVLA TELEFON, innan har jag fan fått plats med 100!!! Senfår jag inte alla sms heller utan det kan ta upp till en halvtimme innan ett sms kommer. HATAAAAA!!!!

Imorn får jag äntligen träffa min BABY♥, jag saknar honom så jävla mycket. DU  ÄR ALLT ÄLSKLING♥

Ska duscha nu.
Ha det bra,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0