Tisdag, 21 Oktober

Hej alla!
Jag läste nyss Kenzas blogg och hon ska ju ner till Grekland i elva dagar nu. Fatta att jag är avundsjuk! Jag vill oxå utomlands! Speciellt nu när vädret suger och det är mörkt 24/7. Att bara åka någonstans med de personer man trivs bäst med och bara låta allting vara. Att inte behöva passa några tider, att få sola och bada och shoppa sönder en massa saker.. ÅÅH!!!
Det kanske blir utomlands två gånger det kommande halvåret.
*Prag 6-12 december. Fast inte speciellt troligt tyvärr :(:( hade verkligen velat åka dit.
*Spanien, 3-10 januari. Om det nu blir något, om vi har råd, om mamma och pappa får ledigt, om jag får ledigt..

Skoldagen har varit softast ever. Började 8.30 slutade 9.10 typ. Åkte hem.
SEN BLEV DET JÄVLA MASSA MYS ASSÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! Omg (a) haha, en UNDERBAR DAG med världens UNDERBARASTE MÄNNISKA!! <333

Träning om typ 45 minuter, det vore JÄVLIGT bra om jag kunde börja plugga asså.. Svenskaprov imorn och Turismprov på TRE kaptitel, 60 sidor. Blää. Men det som tur är inga svåra prov. Har man hängt med bra på lektionerna så lär man fixa det lix?

Jag är trött och pallar inte att träna -.-

Ha det bra,
Pusss.

DanielDanielDaniel<3, jag kan inte få nog av dig älskling♥

Kommentarer
Postat av: Linda Emanuelsson

Jag håller med dig om att åka utomlands med de personerna som betyder mest. Det har varut sjukt härlgit att bara få vara ett tag <3

2008-10-28 @ 17:45:47
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0