Tisdag, 14 Oktober

Hej alla!
Seg dag verkligen, har stört mig på en person hela jävla dagen nu, eller ända sen jag träffa henne. Som tur är så har jag folk som jag kan snacka med. Detta måste fan få ett slut.

Min musiklärare är helt cp. Inte bara jag som tycker vet jag iaf. Störd.

Träningen var otroligt opepp som det bara går att bli typ. Vi var 8 pers! Blir d lika många imorn går jag hem.

Nej, dagen har verkligen inte varit den bästa. Imorn lär det bli bättre, iaf på eftermiddagen när jag får träffa Daniel<3 du saknas enormt mkt. Jag älskar dig så jävla mycket. Det går inte att beskriva i ord vad du betyder för mig.

Simprov 2/2 imorn, engelskaprov och sen träffa älsklingen.
Nu ska jag duscha.

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0