Söndag, 19 Oktober

Hej alla!
Jag var GRYMT pepp inför matchen mot Stenungsund och Sandra imorse alltså! Jäävlar!! Men sen träffar man de andra i laget och de är ju inte ens hälften så pepp som jag var.. KUUUL! Not. Eller det var jag, Issa och ngra fler som verkligen var på topp. Hahah, PIPPIII!!!
Innan jag ska berätta hur det väl gick så vill jag bara säga att domarna SÖÖÖG! De var verkligen kassa. Följde ALLLT inom regelboken och blåste för minsta lilla. De försörde matchen totalt. Med två utvisningar och tre mot fem gjorde dem två mål. De tre första målen var jävla skitmål asså. hemskt. Sen la vi tre och sen la dem ett till och matchen slutade 3-4. SURT som fan. Jag tog ut mig asmkt på matchen och var grymt trött när vi skulle hem. Men det var grymt kul att Lina och Sandra var och kollade på mig och Sandra när vi spelade emot varandra.

När vi var hemma i LA igen träffade jag min älskade babe, Oliver och Daniels kompis Joakim. VI stack hem till mig så att jag fick duscha. sen var vi ute lite och sparka vatten och lera på varandra. Haha, hade riktigt roligt. Sen gick jag Danieel<333 och Joakim hem till mig och glodde film. Joakim somna, jag höll på att somna och Daniel som höll sig vaken och väckte Joakim när han somnade på golvet xD

Vid femtiden skulle de hem. Det var lika jobbigt som vanligt när Daniel åkte hem.
Jobbigt blev det senare på kvällen oxå. Jag älskar dig mer än någonting annat, Du är ALLLT <333

Sex och en halv timme sömn inatt. PALLA.

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0