Söndag, 12 Oktober

Hej alla!
Då var det söndag igen och helgen är slut. Vi borde få längre helger för att orka med skolan. Men snart är det höstlov. GÖTT!

Det var match idag och jag vaknade rätt tidigt av ett sms jag fick av min kusin och frågade efter ett jävla nummer. Innan 8 på en söndag. Människan har ju aldrig varit riktigt klok men detta tog priset asså XD svara gjorde jag inte heller. Skitsamma. Sen fick jag ett sms av baby <3 efter att ha smsat med honom ett litet tag gick jag upp och käka frukost och försökte ringa Martina som inte svarade. Gjorde mig iordning för match och drog vidare till idrotthallen.
Efter en timme började matchen och det var segt som faan. Vi hade en jävla massa chanser men de var mktmktmkt mer taggade än vad vi var. Sen var vi några spelare kort och det blev lite förflyttningar i spelsystemet.
Sen var det väl inte världens shysstaste spel dem körde med heller. har äckligt ont i ryggen nu pga en spelare. Men vi möter dem ju en gång till. Då jävlar (:

Borde egentligen plugga. Men jag är så ENORMT trött så jag pallar inte, d får bli imorn istället. Nu blir det tv och datorn hela eftermiddagen. Ska kolla på en match till ikväll 19.30, om det är ngn annan som ska kolla. Hör av er isf (:

Jag saknar min baby, det är så jävla tomt utan honom. Jag älskar dig Daniel, du är det bästa som finns verkligen. Jag är så lycklig med dig ♥

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0