Senare samma kväll

Hej alla!

Jag tog halv sju bussen till Malin och när jag är vid Östra sjukhuset smsar jag och frågar hur många hållplatser det är kvar till hållplatsen jag ska gå av. 6:e skriver hon då. Jag går av vid 6:e och såklart visar sig det vara hållplatsen innan jag ska gå av, hahahah. Asså, det är jag i ett nötskal verkligen så jävla fult xD

Väl hos malin sitter vi och snackar och lyssnar på musik. Sen kollade vi på massa fula klipp, haha asså fyfan va vi garvaXD

När jag skulle hem skulle jag ta bussen och busschuffören åkte bara ifrån mig. Fyfan vad sur jag bleev! Som tur var så ringde Malins kompis Filip och frågade vad vi gjorde och sa att han var i Partille och kunde köra mig hem! Great! När vi väl sitter i bilen så ska Filip sätta på en ny skiva, han har ingen aning om vad det är för skiva. Men det visar sig vara en asgammal skiva med massa julsånger och en remix på Frans och Zlatan låten på engelska, då säger Filips kompis; Det här går ju inte att lyssna på! Det är ju engelska, jag fattar ju ingenting!
HAHAHAHA, oh jäävlar vad vi garva åt han XD

Nu är jag hemma och sitter och snackar med min älsklings baby i telefon. Imorn ska jag få träffa honom igen, och vi ska ha enormt mkt mys!
Men innan dess är det match mot Steungsund, det ska bli jävligt kul :D

Sov gott och ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0