Onsdag, 8 Oktober

Hej alla!
Dagen började verkligen inte bra idag, vaknade ca 8.30 av att telefonen ringde, det var mamma och hon var ju lagom glad över att jag jag hade varit uppe halva natten. Haha, jaja, sånt händer (:
Sen när jag skulle gå till bussen så hade jag ju SÅKLART glömt plånboken. Hem igen och hämta den, dra ner till centrum och gå på bussen där, första gången sen jag börja skolan (wow, intresseklubben antecknar typ) när vi badar, eller a, simmar de jävla 800 metrerna så får jag kramp i foten och jävlar vad ont det gjordee :O
När vi var klara efter ca hundra år, (eftersom sandra tar 99 år på sig att göra sig iordning xD) gick vi till donken och käka. Mums vare ;D
När vi gick därifrån träffade jag på Niklas, haha, jag blev skitförvånad att se honom där. Sen vare massa strul med spårvagnarna och vi tog HELT FEL och hamna nästan borta i svingeln. Haha, ojoj (:
Vi tog oss iaf oss tillbaka och kom litelite sent bara (: Vi slutade 12.45 idag så jag hann med 1 bussen hem. SOOFT, stack hem och bytte om och åkte till Allum där jag hitta massor med kläder som jag vill haa (:
Sara hörde av sig strax efter halv fyra så jag satt och snacka med henne. Himla längesen vare (:
När hon hade åkt hem gick jag och träffade min älskade baby♥ och hade jättemyys (: han kom med lite tokiga förslag bara ^^ I Love You <333
Träning snart, ska ringa Linda och fråga om hon vill sticka upp lite tidigare och spela ute :)))

Ha det bra,
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0