Måndag, 6 Oktober

Hej alla!
Gud vad segt det var att gå upp imorse. Låg och prata närmare en timme med älskling igår <3
Sega iväg till skolan och träffa Nicklas på bussen, har inte träffat människan på flera år känns det som. Vi satt och snacka lite om skolan och sånt. Väl i skolan drog Lina nästan omkull mig, hahaha. Fint va ;)
Dagen flöt på rätt bra, fick tillbaka matte- och administrationsprovet. Matten var bra, administrationen var inte det samma. Hade ju inte pluggat ngt eftersom jag tappat bort alla jäävla anteckningar.. Men G iaf (Y) kan fixa MVG till slutbetyget och har då examensbetyg (eller vad det nu va Lotta sa) i administration. Rätt göttt.
Efter skolan åkte jag ner och träffade Daniel<33 i typ 40 minuter bara men alla sekunder, minuter och timmar med dig är oslagbara.
Västtrafik är dumtdumtdumt. Iaf utökningen på skolkorten! När jag satt på bussen påväg hem ringde hon och sa massa bra saker som gör att jag måste gå tillbaka till Tidpunkten och köpa ett jäävla fritidskort som jag inte pallar att köpa. Men blir nog att jag gör det ändå (:

Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig♥

Usch, nu känner jag mig totalt depp..
Ha det bra,
PoK♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Så fint det var hos dig?



Hur är det med dig idag?



Kom gärna och hälsa på min Skönhet och hälso blogg!



KRAM

2008-10-06 @ 19:05:26
URL: http://emmashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0