Måndag, 13 Oktober

Hej alla!

Idag var det jääävligt segt att gå upp ur sängen säger jag bara. Sov inte speciellt mkt inatt pga den jävla hostan. FÖRSVINN NU, TACK!

I skolan var det inte mkt action asså. Jag Jessica och Hannes satt och snacka om vem av oss tre som är mest efterblivnast typ. Det blev Hannes eftersom han är typ helt borta XD haha. Fick bevisat det av Lina oxå. Vi satt och snacka om att vi inte gillar skräckisar, sen blev vi avbrytna av Anders som sa att bråk var det svåraste i Matte A. Visstvisst. Sen när han gick så börja vi snacka igen. Så säger Jessica att hon såg filmen-jag-inte-kommer-ihåg-vad-den-heter. Då säger Hannes: Ja, vi vet. Du sa det nyss. Och det roliga var att hon inte gjorde det. Så vi skratta lite åt det xD
Resten av dagen flöt på rätt bra.

Efter skolan gick jag och träffa min baby. Det tog lite tid innan han kom eftersom att min mobil hade dött kunde han inte nå mig så jag satt och vänta på honom vid hamnen. Hann inte alls ses mkt idag, han skulle hem tidigt tydligen. Men vi ska träffas på onsdag igen, fyfan vad jag längtar. Daniel, jag älskar dig så fruktansvärt mkt. Det gör så jävla ont i mig när vi åker ifrån varandra. Aahhh, du är ALLT verkligen. ALLT<3 Jag vill aldrig någonsin förlora dig älskling ♥

För några minuter sen ringde Jonas på mumien.se och sa att han tyvärr inte kunde hitta en reservdel till min mobil, men jag klarar mig utan knappreglaget. Sen behövde jag bara betala 50% av den totala kostnaden för att han klantade sig så. Sen får jag massa annan rabatt oxå. Rätt soft. Det viktigaste han sa var ju då egentligen att jag får tillbaka min mobil imorn!!!! Nästan 5 veckor har jag varit utan den och levt med jävla uffmobiler.

Hittade även en liten del av mitt Turismarbete. Det gjorde saken ännu bättre! Så det sitter jag och jobbar med nu, kände bara att jag behövde en paus från pluggandet och ville blogga lite istället.

Älin♥Dannii <3


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0