Lördag, 4 Oktober

Hej alla!
SKITjobbig förmiddag verkligen.
Fick gå upp astidigt för att vi skulle åka och hämta min mobil som har varit på service i typ 100 år (=tre veckor) och när vi kommer dit så säger killen som står i kassan; ah, telefonen är tyvärr fuktskadad här (visar en bild på mobilen och fuktskadan på övre knappsatsen) och eftersom service inte gör någonting åt det så får ni betala 279 kronor. (så får vi tillbaka telefonen och den är i samma kassa skick som när jag lämnade in den) Mamma ba; Du påstår alltså att vi ska betala 300 spänn för att ni har hittat en vattenskada som ni inte gör någonting åt? + att det var en del fel på den innan. Så egentligen ska ni betala oss för att ni har tagit på fel reservdel (och massa sånt sa hon). Mamma blev verkligen asarg på killen som tyka sig. Sen säger han, men vi kan ju ta bort serviceavgiften eftersom att det är service fel att det har blivit såhär. Mamma och pappa säger samtidigt: TACK. typ assurt XD HAHA, jag höll verkligen på att garva ihjäl mig när jag stod där. Sen var jag oxå asarg på jävla bajaffären som inte kan fixa mobilen. Tillslut säger den helt och hållet vilsne säljaren; Om ni åker till ett ställe i stan som heter Mumien, så kan han alltid hjälpa er.
Pappa säger; Där har vi varit förut, och det är så jävla mkt bättre där än vad det är här. HAHA, sån jävla diss. När vi går ut säger han, sicka jäävla nötter det finns va. XD hahaha.
Sen åkte vi till Mumien.se som ligger typ utanför min skola, wierd. Där har vi varit innan och bytt mitt iPodbatteri. Killen som äger affären är asball.
När vi kom till Mumien.se så står det att de öppnar 11. Vi var där typ 10.58. Killen kommer 10 minuter senare och kommer på att han har glömt nyklarna till butiken. Där står vi och håller på att frysa ihjäl och får vänta 10 minuter till innan velepellen kommer igen. Tillslut får vi iaf lämna in mobilen och han lovar att höra av sig i veckan. Super (Y)

När vi är hemma så kommer Linda och vi käkar kanelbulle eftersom det är kanelbullens dag, köpte dem på Hagabullen och de var grymt goda. Sen åker vi till första seriematchen för säsongen. Surte möter vi och jag är typ inställd på att vi loosar. Så jävla fel jag kan ha va. Vi går ut och gör en av våra bästa matcher. OCH VINNER MED 3-2 :D härligt värre säger jag bara :D:D

Väl hemma igen skyndar jag mig och duscha och käka innan jag går ut och träffar BABY. Han hade inte ätit så vi fick gå till pizzerian och köpa en kycklingrulle. haha. Sen väntar vi i typ 1 år innan Oliver kommer och kan hämta en hjälm åt Daniel<3 eftersom vi ska till Gråbo. Haha, det blev rekord idag med! Min moppe maxade 70 km/h. Så fort har den aldrig gått xD hahaha. Kallt var det oxå, höll på att frysa ihjäl (igen) så efter halva vägen fick Daniel köra. När vi kommer till Gråbo sätter vi på en film och typ har det jättemysigt(: sen skulle vi ut och röka, inte jag men de två andra stollarna. haha. Jag trodde att vi bara skulle ut utanför huset så jag lånar babys skor. Inte de minsta kan jag ju ta och meddela (: men det skulle vi ju inte utan vi gick bort till Tische och träffa honom, sen stack vi till centrum. haha, där går jag med asstora skor. Det måste ju ha sett ganska kul ut (:
Strax innan elva var d dags att åka hem :( det gick på ca 42 minuter. Sen höll man ju på att vurpa och shit oxå XD haha, men det är sånt som händer (:
Sen börjar det spöregna och blåsa som in i helvete. Jag ljuger inte när jag säger att jag knappt kunde känna mina ben när jag kom hem. De var totalt ISKALLA :O.

Asmys dag idag igen, bajs på dagarna, de tar slut alldeles för fort..
Ha det bra,
PoK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0