Lördag, 18 Oktober

Hej alla!
Kom nyss hem från allum med mamma och pappa och köpte äntligen den jävla hårprodukten som jag har letat överallt eftersom Katrin och dem inte har kvar den. Dock kostade den nästan dubbelt så mycket som vi brukar betala för den, men mamma hade ett "rabattkort" från Katrin där vi får alla Matrixprodukter för halva priset. SOOOFT.
Det blev inte så mycket mer efter det, hittade en jacka som jag hoppas kunna få snaart.

Nu ska jag till Malin, vi ska ha filmkväll och mys en stund innan jag måste hem och vila upp mig inför matchen imorn mot Sandra ;D

Ha det bra,
Pusss.

Btw, jag saknar min bby. JAG ÄLSKAR DIG DANIEL ♥ du är allt bby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0