Fredag, 3 Oktober

Hej alla!
Det är sjukt segt att gå upp vid 6.15 varenda dag typ och knappt sova något på nätterna :/ t.o.m. när jag har sovmorgon och får sova en timme extra så är jag hur trött som helst. Men när man får träffa alla roliga personer i skolan så blir man piggare och det går lix inte en dag utan att man typ garvar ihjäl sig(:
Idag var det rätt soft, tre lektioner och på lunchen stack jag, Sandrorna, Lina, Gole och Judith ner till donken och käka. JÄVLAR vad mätt jag blev och gud vad kul vi hade (: När vi var klara gick vi tillbaka upp till skolan för sista lektionen, den var seg. Lina kom fram till mig och tyckte att jag hade mycket roligare uppgift än vad hon hade eftersom att jag fick sitta och måla massa stjärnor och shit på word xD haha, jo jätteroligt verkligen^^
Efter skolan kom Daniel♥, Fredrik & Louise och hämta mig, åkte hem till Fredrik, käka där. Sen stack jag och baby till honom och hade det mys en liten stund. Var tvungen att åka hem astidigt pga mamma.. SEGT.
När jag kom till La träffade jag F&L igen och stod och snacka med dem ett tag, sen åkte de hem. Ca 40 mintuer senare kommer oliver så jag snacka lite med han. Sen gick jag hem, prata med mamma om träningarna, matchen imorn och sånt. Nu sitter jag här. Ska sova snart, det blir upp tidigt imorn.. Ska hämta min mobil som har varit ifrån mig för länge. Sen hem, hämta Linda, åka till Ale, spela match, åka hem, duscha och sånt, träffa BABY <3.

Jag älskar dig, du är allt. Det finaste jag har. Jag är så lycklig med dig <3

Ha det bra,
PoK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0