Fredag, 17 Oktober

Hej alla!
Fredag idag, äntligeeen! Började skolan med prov i Försäljning & Service som gick bra. Andra lektionen var Turism och jag blev äntligen klar med mitt arbete. Wäj, sen kom han som flörtar med våran administrationslärare och sa att vi inte skulle ha ngn administration eftersom läraren var på begravning, så istället för att ha 1,5 timmes lunchrast och en lektion till slutade vi ungefär 11.20. JÄVLIGT SOFT.
Jag, Lina och Sandrorna stack och käka innan jag åkte ner till centralen och träffade baby <333
Det va ett jävla krångel med hans busskort, men tillslut kom det en från västtrafik och typ skällde ut busschauffören. Haha.

Vi kom hem till mig och hade d mysigt ett tag innan vi käka glass. hahhaa, asså fyfan xD
Sen käka vi och d tog ett jävla tag för mig att äta upp, haha, brukar aldrig äta så jävla långsamt som jag gjorde idag asså:O

Resten av kvällen bestod av jääävligt mkt mys:D<33333  fyfan, vad jag saknar dig. Hatar verkligen när du åker ifrån mig bby, jag älskar dig så jäävla mkt.

Nu sitter Oliver borta i Värmland och skickar massa dumma historier till mig, haha. Kul liv.

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0