Elda Emanublad is back

Efter att ha pratat med Linda en stund på msn bestämde vi oss för att ses och tio minuter senare skrämmer hon nästan liver ur mig genom att knacka på mitt fönster. Tokungen (:
Vi gick ut och Linda blev jättejättesugen, på godis då alltså ;) hahaha. Men ingen av oss hade med oss pengar. Då kom hon på att hon hade slängt en halv godispåse hos Paulina i lördags. Vi bestämde oss för att hämta den XD vi gick bort mot skällared och hämtade godispåsen som var knyten riktigt ordentligt SOM TUR VAR :) vi kände oss förtjänade av godiset. Haha (: tog en del kort, men de försvann :( sen blev det alldeles för kallt så vi drog hem till moi igen och laddade ner lite låtar. Pratade verkligen om allt. Tack för kvällen gumman. Har saknat detta <3
Elda Emanublad <3

Nu blire deg resten av kvällen, ska lägga mig tidigt om jag ska orka morgondagen med plugg, plugg och träning. ZzZz.
Ha det bra,
PoK♥

Daniel Ekström ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0